Ravnateljica DV Dugo Selo Draženka Sesan predavač na državnom Stručnom skupu ravnatelja predškolskih ustanova

U Zadru je od 29. do 31. ožujka u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje održan državni Stručni skup za ravnatelje predškolskih ustanova s temom „Načini, rukovođenje i izbori u predškolskim ustanovama“, u kojem je sudjelovalo više od 300 ravnatelja predškolskih ustanova iz cijele Hrvatske, među kojima i ravnateljica Dječjeg vrtića Dugo Selo Draženka Sesan. Uz ravnateljicu Agencije za odgoj i obrazovanje Jadranku Žarković-Pečenković, prof., višu savjetnicu mr.sc. Ingu Seme Stojnović i Tihanu Šimunić, prof., u radu skupa sudjelovali su i voditeljica za predškolski odgoj Ministarstva znanosti i obrazovanja Marija Ivanković, prof. Sudionicima skupa posebno se obratio i dao mogućnost sudjelovanja u raspravi ministra prof. dr. sc. Pave Barišića. Uz eminentne stručnjake iz područja ranog i predškolskog odgoja prof. dr. sc. Dijanu Vican; rektoricu Zadarskog sveučilišta, doc. dr. sc. Diana Nenadić Bilan, i mr. sc. Nada Žanko, ravnateljice i ravnatelj imali su priliku upoznati iskustva iz odgojno praksu i kurikulum dječjih vrtića grada Zadra, Dječjeg vrtića Tratinčica iz Zagreba na području uključivanje djece tražitelja azila u predškolske ustanove, Digitalne kompetencije i kurikulum Dječjeg vrtića „Milan Sachs“ iz Zagreba.

Kao predavač na ovogodišnjem državnom stručnom skupu sudjelovala je i ravnateljica Dječjeg vrtića Dugo Selo Draženka Sesan, prof. Osim što je predstavila odgojno obrazovnu praksu, programe i kurikulum Vrtića, u izlaganju je posebno istaknuto postignuća i važnost ranog i predškolskog odgoja za stvaranje uvjeta za razvoj matematičke kompetencije djece od rane dobi.

Cilj državnog stručnog skupa za ravnatelje predškolskih ustanova bio je osnažiti opće i stručne kompetencije sudionika, sukonstruirati znanje vezano za temu, ojačati kompetencije u području vođenja i rukovođenja, osposobiti ravnatelje za autonomni izbor stila vođenja adekvatnog za situaciju, steći uvid u menedžment vođenja predškolske ustanove, steći uvid u profesionalizaciju uloge ravnatelja, povezati iskustva s kompetencijama i usporediti primjere dobre prakse.

Možda Vas zanima...