Započeli radovi na izgradnji dugoselskog zapadnog nadvožnjaka

Najveći projekt HŽ infrastrukture financiran iz EU fondova – Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog željezničkog kolosijeka na dionici pruge Dugo Selo – Križevci, vrijednom 1,5 milijardi kuna, započeo je s izgradnjom na poddionoci Vrbovec-Križevci u srpnju 2016. godine. Lani su započeli radovi na drugoj poddionici Dugo Selo-Vrbovec na kojoj se planira izgraditi sedam nadvožnjaka, od kojih su dva na području grada Dugog Sela. Nakon što su u travnju započeti radovi na istočnom nadvožnjaku (kod Andrilovca), danas su se izvodili radovi na prvom tj. zapadnom nadvožnjaku u Dugom Selu. Kako navode iz HŽ infrastrukture, radovi su obuhvaćali izradu nasipa pristupne ceste (rampe) nadvožnjaka na kojima će se nakon izrade nasipa izvoditi i svi ostali radovi, od elemenata odvodnje do završnog sloja asfalta, ograda i rasvjete. Što se tiče samog nadvožnjaka uskoro će kao i na drugom (istočnom) nadvožnjaku započeti radovi na bušenju armirano betonskih pilota nakon čega će uslijediti njihovo betoniranje te izrada tzv. naglavnica, izrada temelja, izrada stupova i upornjaka (tek će oni biti vidljivi na terenu) te ostalih radova. Uz radove na nadvožnjaku izvodit će se i svi drugi radovi na spojnim cestama, odvodnji. Podsjećamo, rok izvedbe svih nadvožnjaka je tri godine odnosno do svibnja 2019., no zbog specifičnosti izgradnje istočnog nadvožnjaka (presijeca dvije pruge) ovaj će se nadvožnjak u cijelosti završiti tek po završetku cijelog projekta odnosno nakon potpune rekonstrukcije kolodvora Dugo Selo uključujući i izgradnju novog dijela pruge prema Novskoj (Ostrni) u veljači 2020. godine.

Možda Vas zanima...