Održan stručni skup za stručnjake u predškolskom odgoju u Dugom Selu

Dječji vrtić Dugo Selo domaćin je stručnog skupa koji se tijekom današnjeg dana održava u prostoru Gradske knjižnice, a okuplja oko 50-tak stručnjaka predškolskog odgoja s područja istočnog dijela grada Zagreba te s područja Zagrebačke županije. Stručni skup s temom Stvaranje uvjeta za razvoj matematičkih kompetencija djeteta  koji organizira Agencija za odgoj i obrazovanje, u spomenutoj suorganizaciji s Dječjim vrtićem Dugo Selo započeo je u jutarnjim satima prijemom sudionika u matičnim prostorima dugoselskog Vrtića te obilaskom vrtićkih prostorija i samih vrtićkih grupa, nakon čega je skup službeno započeo u prostorima Gradske knjižnice Dugo Selo. Na samom početku okupljene su pozdravili ravnateljica DV Dugo Selo Draženka Sesan i zamjenik gradonačelnika Dugog Sela Pavo Jakovljević, uz nazočnost pročelnika za društvene djelatnosti Veljka Bertaka i ravnateljice OŠ Josipa Zorića Mare Mamuze. Zamjenik gradonačelnika Jakovljević uz riječi dobrodošlice, upoznao je gošće sa činjenicama o Dugom Selu, o viskom natalitetu i vitalnom indeksu, kao i o činjenici da se za potrebe predškolskog odgoja izdvaja 1/3 gradskog proračuna. Voditeljice skupa dr. sc. Vesna Ivasović i Sanja Jelovčić, prof., više savjetnice Agencije za odgoj i obrazovanje istaknule su kako je DV Dugo Selo potaknuo ovaj interdisciplinarni skup stručnjaka predškolskog odgoja – odgojitelja, psihologa, pedagoga, te se nadaju kako će se inicijativa nastaviti i dalje, uz uključivanje i drugih struka. O razvoju matematičkih kompetencija u najranijoj dobi djeteta (vće od 4 do 6 mjeseci) pa kroz daljnju predškolsku dob govorila je prof.dr.sc. Vesna Vlahović Štetić, navodeći kako se matematičke varijable usvajaju od najmanje odbi djeteta. Svoja predavanja o Stvaranju uvjeta za razvoj matematičkih kompetencija imale su Tatjana Solarić i Neda Poljak iz DV Medo Brundo iz Zagreba, dok su predstavnice DV Dugo Selo Goranka Matić Šarić i odgojiteljice dale Prikaz odgojno-obrazovne prakse poticanja razvoja matematičkih kompetencija djece u istom vrtiću, nakon kojih su uslijedile praktične radionice za sudionike skupa.