U dugoselskoj Gradskoj upravi prošli je tjedan održan sastanak s ravnateljicom Hrvatske zajednice osnovnih škola Jasminom Hamer. Tema sastanka bila je organizacija Međunarodne konferencije za učitelje razredne nastave, obrazovne stručnjake i znanstvenike u primarnom obrazovanju. Održat će se u svibnju u Vodicama, a sudjelovat će i učitelji iz dugoselskih škola, te Rugvice i Brckovljana.
„To je izvanredna prilika za učitelje da se okupe, razmjene ideje i steknu nova znanja, što će im pomoći da unaprijede svoj rad i pruže još bolju podršku svojim učenicima“, pojasnila je Sofija Štefanac Klobučar, učiteljica iz OŠ Ivan Benković, jedna od istaknutih obrazovnih djelatnika koja će sudjelovati na konferenciji.
Predstavnici Grada – zamjenica gradonačelnika Jasminka Kokot Bambić, pročelnik za društvene djelatnosti i pravne poslove Boris Savić te voditeljica odsjeka za društvene djelatnosti i protokol Zvjezdana Budor Klarić, izrazili su zadovoljstvo sudjelovanjem dugoselskih obrazovnih djelatnika. Podrška Grada je zagarantirana u svim segmentima. Također, nastojat će se proširiti suradnja s HZOŠ-om i prošiti saznanja dobivena ovom edukacijom. Obrazovanje bi trebalo biti uvijek na prvom mjestu, temelj je dobrog društva – kvalitetne obrazovne metode su ključne za uspješno obrazovanje i razvoj učenika, način na koji se pruža podrška i ohrabrenje učenicima u njihovom učenju, kako bi stekli nova znanja i vještine.
Na konferenciji pod nazivom Pogled u učionicu – od tradicije do suvremenosti A view into the classroom – tradition to modernity sudjelovat će eminentni strani stručnjaci. Sudionici će putem panel rasprava, prezentacija, predavanja omogućiti uvid u nove znanstvene spoznaje i njihovu primjenu u nastavnoj praksi; uspoređivati klasičnu nastavu sa suvremenim pristupima poučavanja; prikazati primjere integracije novih i tradicionalnih metodičkih pristupa u nastavi; razmijeniti stečena znanja i primjere iz nastavne prakse; povezati učitelje u svrhu razmjene iskustava. Neke od tema uz izbornu, su: suvremeni metodički pristupi u skladu s tradicionalnim; digitalni mediji i razvoj višestrukih pismenosti; kreativno učenje i kritičko promišljanje u nastavi; istraživanje u obrazovnom procesu; psihosocijalni učinci pandemije na učenike i učenje.