U sklopu radova na pruzi Dugo Selo-Križevci je i izgradnja sustava odvodnje u Zoni 10 Grada Dugo Selo, ViO Zagrebačke županije moli stanare ulica obuhvaćenih projektom da do završetka izgradnje sustava odvodnje čiste sabirne jame te da odvodnju oborinske vode s krova usmjere na teren

Na području grada Dugog Sela počela je realizacija EU projekta “Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci”. U sklopu izgradnje objekata planiranim projektom, nalazi se i izgradnja sustava odvodnje u Zoni 10 Grada Dugo Selo. Kako se navodi u priopćenju Vodoopskrbe i odvodnje Zagrebačke županije, Ured Dugo Selo radi se o ulicama Antuna Augustinčića, Augusta Šenoe, Ivana Meštrovića, Ante Topića Mimare i ulici Podolje.
„Mole se stanari navedenih ulica, odnosno vlasnici objekata koji su nelegalno priključili sabirne jame na kanal Hrvatskih voda, da do dovršetka izgradnje sustava odvodnje čiste sabirne jame, te da odvodnju oborinske vode s krova usmjere na teren, a ne u sustav odvodnje. Načelno preporuka je da se oborinske vode što duže zadržavaju na terenu da bi se upile u isti te da se na taj način sačuva kvaliteta terena i nivo podzemnih voda. Krovne vode trebalo bi spajati na sustav odvodnje samo za slučaj većih oborina kada teren nije u mogućnosti prihvatiti svu vodu tj. istu prikupljati na terenu, a ne direktno s krova“, stoji u priopćenju.
Projektom “Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci“ planira se: izgradnja drugoga kolosijeka na cijeloj pružnoj dionici duljine 36,4 km (uz rekonstrukciju kolodvora Dugog Sela 38,23 km); rekonstrukcija lukova na postojećem kolosijeku ukupne duljine 9,4 km; veća rekonstrukcija postojećih kolodvora Dugo Selo, Vrbovec i Križevci te pripadajućih stajališta; izgradnja novog kolodvora Gradec; izgradnja šest novih mostova i rekonstrukcija sedam postojećih; ukidanje ukupno 17 željezničko-cestovnih prijelaza koji će biti zamijenjeni sa 12 križanja (denivelacija) u dvije razine i dvaju pješačkih prijelaza koje će zamijeniti novi pothodnici; nadogradnja stabilnih postrojenja električne vuče; modernizacija signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja u skladu sa zahtjevima za koridorske željezničke pruge; gradnja oko 20 km zidova za zaštitu od buke te novih spojnih i obilaznih cesta u duljini oko 25 km (servisne ceste).
Ukupna vrijednost prihvatljivih troškova iznosi milijardu i 517 milijuna kuna za koje je osigurano 85 postotno financiranje iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Preostalih 15 posto financirati će se iz nacionalnih sredstava. Projekt se provodi kroz dva ugovora: Ugovor o izvođenju radova vrijedan 1.239.557818,93 kuna koji je potpisan sa zajednicom ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke DIV d.o.o., DALEKOVOD d.d. i ZAGREB-MONTAŽA d.o.o. te Ugovor za nadzor nad radovima vrijedan 14.425.088,61 kuna koji je potpisan sa zajednicom ponuditelja koju čine SGS Adriatica d.o.o. i Investinženjering d.o.o.



Skip to content