Sjednica Gradskog vijeća Grada Dugog Sela održana je u četvrtak, 24. srpnja 2025. uz punu podršku Upravnog odjela za pravne poslove, društvene djelatnosti i protokol Grada Dugog Sela o čemu postoji pisana komunikacija elektroničkim putem kao dokaz slijedom čega nije točna tvrdnja potpredsjednika Gradskog vijeća Grada Dugog Sela Dinka Kulaša objavljena na njegovom javnom facebook profilu da „koliko je poznato, ovo je prva sjednica održana bez podrške stručnih službi“.
Radi točnog i potpunog informiranja javnosti, Grad Dugo Selo ukazuje da su stručne službe postupile sukladno članku 21 i 134 Poslovnika Gradskog vijeća Grada Dugog Sela pri čemu pod pojmom „stručne službe“ mislimo na službenike zaposlene u oba Upravna odjela Grada Dugog Sela.
Naglašavamo, postoji pisana komunikacija putem elektroničke pošte vezana za pripremu 2. redovne sjednice, od najave njenog održavanja, između službenika/pomoćnika pročelnika i predsjednika Gradskog vijeća u kojoj se ukazuje predsjedniku Gradskog vijeća Grada Dugog Sela i predlagatelju (član Gradskog vijeća Dinko Kulaš) na formalno pravne nedostatke dostavljenih prijedloga što bi imalo za posljedicu nezakonitost donesenih odluka. Ujedno, postoji pisana komunikacija vezano za pripremu materijala za sjednicu Odbora za izbor i imenovanje, kao i materijala za točke 3. i 4. dnevnog reda.
Nakon takvog ukazivanja predlagatelj je odustao od dva prijedloga te je prihvatio obrazloženje vezano za potrebu održavanja sjednice Odbora za izbor i imenovanja koji je prema Poslovniku, jedini ovlašteni predlagatelj prijedloga za izbor i razrješenje predsjednika i članova stalnih radnih tijela.
Radi boljeg shvaćanja, u cijelosti navodimo obje odredbe Poslovnika Gradskog vijeća Grada Dugog Sela:
Članak 21.
Gradski vijećnik ima pravo od gradskih upravnih tijela tražiti pružanje stručne i tehničke pomoći potrebne u obnašanju dužnosti gradskog vijećnika.
Članak 134.
(1) Stručne, administrativne, tehničke i druge poslove za Gradsko vijeće obavlja upravno tijelo Grada Dugog Sela nadležno za poslove Gradskog vijeća, u skladu s Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Dugog Sela.
(2) Nacrte prijedloga akata za sjednice Gradskog vijeća pripremaju upravna tijela Grada Dugog Sela, svaki iz svoje nadležnosti te su odgovorni za njihovu izradu u skladu s člankom 79. ovog Poslovnika. Nacrt prijedloga akta dostavlja se u pisanom ili elektroničkom obliku upravnom tijelu koje obavlja poslove za Gradsko vijeće, koje prosljeđuje nacrt prijedloga akta gradonačelniku. Gradonačelnik kao predlagatelj akata upućuje predsjedniku Gradskog vijeća prijedloge onih akata koji su pripremljeni i izrađeni u skladu s odredbama ovog Poslovnika i ako su dostavljeni u primjerenom roku koji omogućava pregled, ispravke i otpremu materijala.
(3) Ukoliko nacrt prijedloga akta nije izrađen u skladu s odredbama ovog Poslovnika, gradonačelnik će nacrt prijedloga akta vratiti na doradu upravnom tijelu koje je izradilo materijal.
(4) U slučaju da su predlagatelji akata iz redova vijećnika, nadležna upravna tijela dužna su im pružiti stručnu i tehničku pomoć kod izrade i predlaganja akata.