Danas je započela podjela jednokratne pomoći, tzv. “Uskrsnica” za umirovljenike, korisnike prava na osobnu invalidninu te korisnike prava na doplatak za pomoć i njegu iz sustava socijalne skrbi.
“Uskrsnicu” mogu ostvariti umirovljenici s prebivalištem na području Grada Dugog Sela u iznosu od 40,00 eura, a koji imaju mirovinu do 450,00 eura.
Uskrsnica će se dijeliti navedenih datuma i to prema slijedećem rasporedu:
NASELJE / MJESNI ODBOR | MJESTO PODJELE | DATUM | VRIJEME |
PROZORJE | Vatrogasni dom Prozorje | 27.03.2023. | 10,00 – 11,00 |
DONJE DVORIŠĆE | Vatrogasni dom Donje Dvorišće | 27.03.2023. | 11,00 – 12,00 |
LEPROVICA | Društveni dom Leprovica | 27.03.2023. | 09,00 – 10,00 |
ANDRILOVEC | Vatrogasni dom Andrilovec | 27.03.2023. | 09,00 – 10,00 |
MALA OSTRNA I VELIKA OSTRNA | Vatrogasni dom Ostrna | 27.03.2023. | 09,00 – 12,00 |
Obavještavaju se ostali umirovljenici s prebivalištem na području Grada Dugog Sela da će se „uskrsnica“ dijeliti od 27.03.- 04.04.2023., u vremenu od:
Josipa Zorića 1, Dugo Selo ( ulaz u dvorište) | 27.03.2023. | 08,00 – 15,00 |
Josipa Zorića 1, Dugo Selo ( ulaz u dvorište) | 28.03.2023. | 08,00 – 17,00 |
Josipa Zorića 1, Dugo Selo ( ulaz u dvorište) | 29.03.2023. | 08,00 – 15,00 |
Josipa Zorića 1, Dugo Selo ( ulaz u dvorište) | 30.03.2023. | 08,00 – 15,00 |
Josipa Zorića 1, Dugo Selo ( ulaz u dvorište) | 31.03.2023. | 08,00 – 13,00 |
Josipa Zorića 1, Dugo Selo ( ulaz u dvorište) | 03.04.2023. | 08,00 – 15,00 |
Josipa Zorića 1, Dugo Selo ( ulaz u dvorište) | 04.04.2023. | 08,00 – 17,00 |
Umirovljenici su dužni prilikom podjele predočiti osobnu iskaznicu i dokaz o visini mirovine (obavijest iz banke, zadnji odrezak od mirovine, rješenje o mirovini).
Sukladno Odluci gradonačelnika Grada Dugog Sela, uz umirovljjenike, pravo na „uskrsnicu“ imaju osobe korisnici prava na osobnu invalidninu i prava na doplatak za pomoć i njegu iz sustava socijalne skrbi.
Nakon navedenog roka, samo u iznimnim slučajevima „uskrsnicu“ je moguće podići do 21.04.2023. godine u sobi br.8 u potkrovlju zgrade gradske uprave.