Pučko otvoreno učilište Dugo Selo dana 20. listopada 2017. godine objavljuje
J A V N I P O Z I V
za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup štandova radi obavljanja prigodne prodaje za vrijeme održavanja manifestacije „Martinje u Dugom Selu“ i Dan Grada Dugog Sela za 2017. godinu
Predmet javnog poziva je davanje u zakup 17 štandova u Dugom Selu, na prostoru ispred zgrade KUD-a „Preporod“ u Dugom Selu, Josipa Zorića 23a, koji se daju u zakup u svrhu obavljanja prigodne prodaje za vrijeme održavanja manifestacije „Martinje u Dugom Selu“ i proslava Dana Grada 2017. godine, koja će se održati 10. i 11. studenoga 2017. godine.
Namjena | Dimenzija štanda | Zakupnina
(po danu) |
Prigodna prodaja | 160 x 70 cm |
100,00 kn |
Pokretne naprave, odnosno štandovi namijenjeni su za prigodnu prodaju plodina, balona, bižuterije, suvenira, kokica, igračaka, proizvoda obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i slično.
Na pokretnim napravama moguće je obavljati djelatnost u skladu s namjenom utvrđenom ovim javnim pozivom. Ukoliko zakupnik pokretnu napravu koristi suprotno namjeni utvrđenoj ugovorom o zakupu, ugovor će se automatski otkazati, bez povrata uplaćenih sredstava.
Zakupnici su dužni obavljanje svoje djelatnosti uskladiti sa svim relevantnim zakonskim i podzakonskim aktima Republike Hrvatske koji se odnose na istu te u tu svrhu, o svom trošku, ishoditi sve eventualne dozvole i odobrenja nadležnih tijela za obavljanje djelatnosti na predmetu zakupa.
S odabranim ponuditeljima sklopit će se ugovori o zakupu na određeno vrijeme, odnosno za vrijeme trajanja manifestacije, kojima će se utvrditi međusobna prava i obveze.
Zakupnina se plaća jednokratno, najkasnije u roku od 3 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu.
Zakupnik je obvezan, prilikom preuzimanja pokretne naprave, predstavniku organizatora predočiti dokaz o uplaćenoj zakupnini.
Organizator zadržava pravo izbora raznolikosti ponude, poštujući redoslijed zaprimanja ponuda.
Ponuda mora sadržavati:
podatke o ponuditelju: ime i prezime/naziv, adresu prebivališta ponuditelja fizičke osobe/sjedište pravne osobe, OIB i kontakt telefon.
Uz ponudu je potrebno priložiti:
za pravne osobe: izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra, ne stariji od 6 mjeseci te podatke o osobi ovlaštenoj za zastupanje;
za obrtnike: izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra, ne stariji od 6 mjeseci;
za fizičku osobu: presliku osobne iskaznice ili domovnice;
za vlasnike OPG-a: presliku iskaznice nositelja OPG-a;
potvrdu Porezne uprave o podmirenim poreznim obvezama i doprinosima za zdravstveno i mirovinsko osiguranje, ne stariju od 30 dana.
Pisane ponude podnose se u roku od 8 dana, računajući od dana objave poziva na web stranici Grada Dugog Sela i Dugoselske kronike, u zatvorenoj omotnici na adresu PUČKO OTVORENO UČILIŠTE DUGO SELO, Josipa Zorića 21a, 10370 Dugo Selo, s naznakom ˝PONUDA ZA ZAKUP ŠTANDOVA – „MARTINJE U DUGOM SELU“ I DAN GRADA DUGOG SELA – NE OTVARAJ˝.
Nepravovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.
Javno otvaranje ponuda održat će se dana 31. listopada 2017. godine u 10:00 sati, u zgradi Pučkog otvorenog učilišta Dugo Selo, Dugo Selo, Josipa Zorića 21a.
Otvaranju ponuda mogu nazočiti ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici, uz predočenje valjane punomoći.
Sve informacije o predmetnoj lokaciji i uvjetima javnog poziva mogu se dobiti u Pučkom otvorenom učilištu, svakim radnim danom od 08:00 – 15:00 sati te na telefon 01 27 53 419.
Ravnatelj | |
Dugo Selo, 20. listopada 2017. | Nenad Haleuš Mali, prof., v.r. |